joi, 17 decembrie 2015

Protestul transportatorilor

Azi, 17.Decembrie.2015, a avut loc protestul transportatorilor. M-am aflat prin zona si am facut poze. Protestatarii au spus ca politele de asigurare sunt prea scumpe. Nefiresc de scumpe. Ca ii transforma in muritori de foame. L-au acuzat pe Misu Negritoiu si ASF-ul pe care il conduce de blat (intelegere) cu asiguratorii. Au acuzat statul ca ii jupoaie cu taxele. Ca din cauza taxelor nu se mai poate face corect intretinerea masinilor si ca se pune in pericol siguranta traficului si a pasagerilor. Au cerut demisii.

Mi se pare mult mai intelept ca in loc sa se ceara demisii, lumea sa se organizeze in asa fel incat sa se propuna alti candidati si sa se voteze democratic alti candidati. Vor soferii alt parlament? Se propun intre ei si cer cetatenilor votul. Eu, unul, i-as vota. La fel i-as vota si pe oieri, si pe rudele victimelor de la Colectiv, si pe oamenii strazii. As vota pe oricine se bucura de prezumtia de buna credinta.

Sa-mi imaginez ca ai lui Dragnea, Blaga, Gorghiu, Tariceanu, Casei Regale si ceilalti de la putere mai au buna credinta mi se pare o gluma, cand tara geme de saracie, de coruptie generalizata, de infractionalitate globala, de furt masiv al banilor publici si de toate celelalte relele. Niciunul dintre cei de la putere acum nu trebuie sa mai fie la putere in viitor.

Cate porcarii ale autoritatilor trebuie sa mai suportam, cate drame individuale sau colective trebuie sa se mai intample si cate categorii sociale de populatie trebuie sa mai iasa in strada pana cand lumea se va solidariza si va intelege ca astia de la putere trebuie sa dispara definitiv din politica? Cand vom fi in stare sa propunem si sa votam oameni care sa ne reprezinte chiar pe noi si nu mafia politico-economica?

Mi se pare aiurea sa se dea votul unora, pentru ca apoi lumea sa iasa succesiv in strada si sa protesteze impotriva alesilor. Mi se pare o dovada de neseriozitate sau de prostie la vot. Nu-i mai simplu sa se voteze bine pentru ca sa nu se mai iasa in strada, ci sa o ducem mai bine?
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu