marți, 15 decembrie 2015

Alerta civica: mizerii pe bani publici langa Casa Poporului

Fac, pentru a cata oara, dovada unui spirit civic inutil, semnaland neantului mizerii stradale pe langa Casa Poporului. Unele au mai fost fotografiate in mod repetat si puse pe blog.

1. Buncarul de pe trotuar.
2. Buncarul din mijlocul strazii. Locatia cred ca e evidenta, pentru cei intr-adevar interesati.
3. Buncarul din mijlocul strazii (detaliu)..
4. Stalp de iluminat public.
5. Gardul metalic.
6. Acelasi gard metalic.
7. Statie de autobuz in secolul 21 in Bucuresti! Va vine sa credeti?
8. S-a terminat asfaltul pe poteca numita trotuar. Nu sunt bani?
9. Poteca meschin asfaltata in continuarea zebrei. Nu sunt bani?!?
10. Aceeasi poteca meschin asfaltata in continuarea zebrei. Nu sunt bani?!?
10. Trotuarul prafos neasfaltat de dimensiunile unei poteci. Nu sunt bani? Dupa cum se vede, banii sunt aruncati in fundal pe Catedrala Bantuirii Neamului!
La circa o ora dupa ce am trecut si fotografiat azi, 15.Decembrie.2015, prin aceasta zona, am ajuns acasa si am vazut la televizor ca are loc un protest al oierilor. Se vede foarte clar ca este fatada luminata de soare, cea de pe Calea 13 Septembrie, pe unde am trecut. Cand am trecut eu nu era picior de protestatar pe acolo.
Mi se pare inutil orice fel de protest. Orice problema poate fi mult mai rapid rezolvata la vot. Votati rudele victimelor de la Colectiv, votati oierii, votati oamenii strazii, votati orice, dar nu-i mai votati pe astia! Sau poate ca sunteti intr-adevar prea prosti, asa cum tocmai v-a facut Cristiana Anghel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu