luni, 7 septembrie 2015

Pasajul spre parcul Herastrau de la capatul tramvaiului 41

Recent arestatul Sorin Mircea Oprescu s-a umflat in pene in vara cu ultima sa realizare: pasajul de la Casa Presei. Din cate am vazut, cei 700-800 de metri de pasaj au costat 60.000.000 de lei, adica vreo 14 milioane de euro kilometrul! Acest pret exorbitant si greu de justificat nu a impiedicat constructorul (Apolodor Com Impex) sa intre in insolventa (sursa: http://www.constructiv.ro/content/constructorul-pasajului-de-la-pia%C5%A3-presei-intrat-%C3%AEn-insolven%C5%A3%C4%83)!

Exista si critici legate de acest proiect, justificate dupa parerea mea.

Poza ar trebui marita ca sa se vada scrisul de pe perete: "Cum coboara un carut aici, handicapatilor?"!!!
Buna intrebarea. Locul faptei este inscris in poza de mai jos:
Se vede ca nu exista decat scari aici:
Eu am remarcat in plus si urbanismul oprescian presarat cu un sant noroios, la iesirea din partea cealalta a pasajului. Dar probabil ca din avion nu se vede...
Tot in aceste zile am gasit si solutia la intrebarea pusa pe perete:
Ce mare smecherie... Sa nu-l mai stresam pe dom' primar ca are si el treburi, de exemplu spagi de incasat in flagrant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu