luni, 3 martie 2014

S-a mutat CEC-ul

Azi am fost sa platesc impozitul pentru apartament. Un bun prilej sa am o surpriza:
"Frumos" din partea celor care au facut anuntul ca nu au oferit si o harta. Din acest motiv m-am dus in Piata Operei, unde am intrebat din om in om. Dar nu a fost prea greu de gasit si de fapt nu am intrebat decat un om, un paznic. Locatia este aici, unde stiam ca este un sediu ING Bank.
Adica aici. De ce s-or fi mutat cu CEC-ul aici? Trebuie sa castige cineva foarte bine din chirii?
Se spune ca in cladirea Palatului Parlamentului (Casa Poporului) este loc berechet. Macar pentru alte institutii, pentru primaria lui Sorin Oprescu "Septicemie", de exemplu. Dar Oprescu, cu binecuvantarea statului mafiot, prefera sa arunce milioane de euro pe un sediu de pe Dambovita. Ciudat, desi propietarul acelui sediu era "ingrasat" bine de chiria lui Oprescu, tot a intrat in insolventa! Cum este posibil asa ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu