joi, 26 decembrie 2013

Picturi de Irina Dragomir Yahfouf

De departe, cea mai placuta surpriza a momentului si poate a anului 2013. De cand fac poze in diverse locuri, am avut parte de cele mai ciudate false interdictii (de exemplu, oameni care m-au luat de mine ca pozez pisici sau flori?!?). Cu atat mai surprins am fost atunci cand am cerut permisiunea sa pozez tablourile de mai jos si permisiunea mi-a fost acordata de catre autoare, care s-a dovedit a fi o gazda extrem de amabila si un pic cam prea modesta. Imi place foarte mult acest stil decorativ, care imi aminteste de Gustav Klimt. Remarc faptul ca si femeile au placerea de a portretiza in special femei. In cazul de fata mai remarc paleta foarte diversa, liniile elegante si stilul deschis, luminos si optimist.

 
 







 








Afisul vernisajului:
Irina Dragomir Yahfouf intre doua tablouri:
Adresa site-ului:
http://irinapicteaza.ro/
Multumim pentru amabilitate, LA MULTI ANI si mult succes in continuare, Irina Dragomir Yahfouf.

5 comentarii:

  1. Marius bonsoir et bien j'adore aussi ce style c'est très beau
    quel beau travail
    Je vois que c'est son anniversaire
    alors je lui souhaite un bel Anniversaire et qu'elle en profite
    Je ne sais pas si elle vends ses toiles mais elle a beaucoup de talent
    BRAVO
    Je te souhaite une belle soirée MArius bisou

    RăspundețiȘtergere
  2. Marius bonsoir je suis heureuse de te sentir si heureux
    je t'embrasse

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru aprecieri si felicitari pentru fotografii! Sunt onorata!
    Sa avem un an frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-am cunoscut personal si ca am avut ocazia sa va admir operele in modul cel mai direct. Va doresc multa sanatate si putere de creatie!
      LA MULTI ANI 2014!

      Ștergere