sâmbătă, 28 decembrie 2013

Gusttavo Lima in concert in parcul Sebastian din Bucuresti

Am participat la un placut eveniment care a avut loc in parcul Sebastian, aflat convenabil la cateva sute de metri de locuinta mea. Gusttavo Lima (sau Nivaldo Batista Lima), cunoscut in special datorita melodiei "Balada Boa" (cu refrenul "Tchê Tcherere Tchê Tchê", tradus si adaptat in romana sub forma foarte populara "Bem bere rece") a concertat la Bucuresti intr-un parc prea mic pentru un astfel de moment. O prezenta extrem de agreabila, o muzica placuta, cantabila, cand ritmata, cand sentimentala. Nu pot decat sa ma bucur ca am fost acolo.






Multumim, Gusttavo Lima!

5 comentarii:

  1. Marius je vois que tu en profites bien et tu as raison il faut se faire plaisir bisou

    RăspundețiȘtergere
  2. Marius bonjour tu as du te régaler et tes photos sont très belles
    la musique fait du bien je trouve
    je t'embtasse

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara. Aveti 100% dreptate...un concert mult prea frumos, o muzica placuta,calda si vesela, un om deosebit de umil si cu o voce superba,insa un parc prea mic,mult prea mic.Multumesc mult pt pozele postate, daca mai aveti poze de la acest concert m-as bucura foarte mult daca le-ati pune pe site sau daca mi le-ati putea trimite.(eu sunt fata care a cantat cu Gusttavo) Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu si aprecieri. Inseamna ca apareti in poza a 4-a din articol? Am postat fotografii de la acel concert pe link-urile:

      http://lmar2012b.blogspot.ro/2013/12/gusttavo-lima-cantand-la-bucuresti.html

      http://lmar2012b.blogspot.ro/2013/12/alte-momente-luminoase-din-concertul.html

      http://lmar2012b.blogspot.ro/2013/12/gusttavo-lima-in-concert-in-parcul.html

      http://lmar2012b.blogspot.ro/2013/12/membrii-formatiei-lui-gusttavo-lima.html

      http://lmar2012b.blogspot.ro/2013/12/luminile-scenei-la-concertul-lui.html

      Am incercat sa redau imagini si cu membrii trupei, si cu luminile scenei, ca sa redau atmosfera generala. In total cred ca sunt vreo 30 de fotografii, reprezentative pentru acel moment, dupa parerea mea. Tinand cont de timpul limitat disponibil, cat si de restrictiile video ale blogului, mi se par suficiente aceste fotografii.

      Chiar daca mai am si alte poze, mi-ar fi greu sa caut, sa vad ce am pus deja si ce nu, pentru ca verific aproape zilnic sute de imagini ca sa fac selectia pentru articolele urmatoare. In plus, memoria video alocata blogurilor de catre Google este limitata. Am inteles ca a crescut de la 1 GB la 5 GB, dar la un moment dat tot se epuizeaza. Blogul meu ofera foarte multe imagini fara restrictii ale domeniilor, deci este foarte mare consumator de memorie video. Numai din acest motiv (lipsa spatiului video) acest blog este o continuare a primelor doua, prezente in "Lista mea de bloguri" si numite, evident, tot "LA MULTI ANI, ROMANIA!".

      Daca ati fi dorit si mai mult, imi pare rau.

      Ștergere
  4. Va multumesc mult pt atentie .

    RăspundețiȘtergere