miercuri, 18 septembrie 2013

Miere neobisnuita

In principiu, orice miere diferita de salcam, tei si poliflora poate fi considerata neobisnuita.

1/ 15. Miere de otetar; miere de pomi fructiferi:
2/ 15. Miere cu rostopasca:
3/ 15. Miere cu anghinare:
4/ 15. Miere cu menta:
5/ 15. Miere de zmeura:
6/ 15. Miere cu muguri de brad; miere cu conuri de brad; miere cu cimbrisor de munte:
7/ 15. Miere cu polen, propolis, catina, merisor:
8/ 15. Miere de rapita:
9/ 15. Miere de cimbrisor:
10/ 15. Miere de brad:
11/ 15. Miere de albastrele:
12/ 15. Miere de padure cu mana:
13/ 15. Miere de flori de munte:
14/ 15. Miere de zburatoare (am inteles ca o floare se numeste asa):
15/ 15. Miere cu pulpa de afine; macerat din muguri de brad cu miere; miere cu pulpa de zmeura; miere cu pulpa de catina:
O prezentare foarte dulce, dupa parerea mea!

5 comentarii:

  1. Marius bonjour et bien c'est tellement beau chez toi
    j'adore le miel et j'aime beaucoup tes photos
    c'est magnifiques
    je t'embrasse fort

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat de mult mi-as dori sa am miere cu menta,dar din pacate la noi nu sunt targuri din acestea cu miere!Esti fericit ca ai de unde alege!
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca am de unde alege, nu stiu mai nimic despre majoritatea sortimentelor prezentate aici... Ar trebui sa vin hotarat odata si cu vreo 200 de lei ca sa le cumpar pe toate, ca sa nu fac discriminari :) Dar pozele pot fi utile celor care decid foarte repede.

      Ștergere