miercuri, 4 noiembrie 2015

Mizerie, degradare si indiferenta la fantani

Nesimtire edilitara crasa la fantani, in centrul centrului Bucurestiului. Fara indoiala, autoritatile au in plan o spalare masiva de bani publici la fantani. Dar mai intai totul trebuie distrus "spontan" aici. Asa ca se depoziteaza masiv gunoaie (chiar si in dreptul unei gherete unde ar trebui sa fie un paznic), se sparg sticle, se scot dale, se arunca pietre si caramizi. In plus, nu se face niciun fel de intretinere si curatenie.

Se stie cum auzim de la Iohannis sau de la altii, care, chipurile, vor sa implice lumea in jocurile lor politice murdare: "trebuie sa facem ceva". Eu, ca simplu cetatean, nu pot face mare lucru: mi-am pierdut vremea in mod inutil, la fel ca in alte dati si am postat pe blogul personal 36 de poze cu ticalosia de la fantani si am denuntat astfel situatia. Altfel, nu am nicio autoritate si sunt doar un martor neputincios al ticalosiei evidente a autoritatilor care se acopera unii pe altii, care isi bat joc de oras, de tara, de cetateni si de banii publici.



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu