miercuri, 25 noiembrie 2015

Schimbari edilitare si afisaj

Pe 23.Octombrie.2014, in plina campanie electorala pentru alegerea sefului statului, semnalam un lucru bine facut chiar in cabina telefonica de sub afisul care anunta triumfal acest lucru, conform pozei de mai jos, din articolul numit "Civilizatia secolului 21 in Romania" (sursa: http://lmar2012b.blogspot.ro/2014/10/civilizatia-secolului-21-in-romania.html). In acelasi articol sunt poze mai detaliate ale lucrului bine facut.
La trei zile dupa aceea, trecand din nou prin zona, am remarcat disparitia rapida a reclamei cu Klaus Iohannis (dupa cum se vede in poza de mai jos, preluata din articolul "Ai lui Iohannis imi citesc blogul!"; sursa: http://lmar2012b.blogspot.ro/2014/10/ai-lui-iohannis-imi-citesc-blogul.html), in timp ce lucrul bine facut se dizolva lent in zapada mocirloasa fara sa se ocupe nimeni de el. Mai multe detalii fotografice cu lucrul bine facut se regasesc in articolul citat.
Recent, zilele trecute, stand la semafor, am remarcat disparitia cabinei telefonice unde existau dovezi de lucruri bine facute. Am remarcat ca a ramas numai zona de afisaj utilizata corespunzator.
Privind afisele mai indeaproape, am remarcat o lipsa comuna: nu au pretul biletului de intrare la eveniment inscris. De ce oare?
Cine stie? Poate ca romanii sunt exclusiv oameni de bani gata si nu conteaza pretul; poate ca romanii platesc exclusiv cu cardul si nu au niciodata grija numerarului din dotare... Totusi, e o probema atat de mare daca se ofera aceasta informatie utila?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu