luni, 24 iunie 2013

Floarea Calotă, o floare a muzicii populare romanesti

Zilele acestea, intre 21.Iunie.2013 si 23.Iunie.2013, a avut loc in parcul Cismigiu Festivalul International de Folclor. Sambata si duminica am fost si eu acolo. Mi-au placut foarte multe din cele vazute, sigur ca am facut multe fotografii pe care urmeaza sa le prezint treptat de acum incolo.

Incep cu fotografii cu doamna Floarea Calotă, care m-a impresionat foarte mult prin cuvintele adresate publicului si caldura cu care a cantat. Dincolo de cariera artistica, mi se pare o persoana deosebita. Astazi, 24.Iunie.2013, am vazut-o la televizor vorbind despre faptul ca ia romaneasca ar trebui sa fie un brand romanesc si ca exista straini care au preluat ia romaneasca si o prezinta ca fiind un articol specific lor.









2 comentarii: