miercuri, 19 septembrie 2012

Tren plin de Dacii


3 comentarii:

  1. poate iti cumperi si tu una sa nu te mai chinui pe tren!...ca parca aveai un trai excelent...sau te contrazici iar???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gică Tembelu (Anonim 20 septembrie 2012, 11:17, in lipsa unei identitati, de exemplu "Dacia", ti-am pus un nume care ti se potriveste, pentru ca starneste rasul) imediat ce o sa explici cum ma contrazic iti voi oferi minim 3 motive ca sa nu imi iau masina.

      De ce, dragule, te-ai pus iar pe comentarii tendentioase? Iar te-au pus sefii la treaba? Nu se mai poate fura populatia in liniste si consens de blogul meu? :)) Se vor da spagi mai mari ca sa voteze lumea nemernicii urmatori? :))

      Ștergere
  2. DACIA imi place. Istoric, savuros, respectabil. Rasul il starneste in capul tau de schizofrenic.
    Ti-ar place si tie una daca ai primi-o cadou. Cred ca trebuie sa mai astepti. Pana la sfantul Asteapta.
    Nu stiu cu cine te tot certi tu aici?
    Explicatii da-le la copiii tai si la nevasta-ta. Mie nu imi pasa.

    RăspundețiȘtergere