luni, 23 decembrie 2019

Raspuns pentru Alex Alex

Am primit de la Alex Alex urmatorul comentariu:

"Te-ai stabilit in Nisa? Ca vad multe poze din Franta.".


Raspunsul la intrebare este scris mai jos.

Am in momentul de fata trei bloguri:

1. https://lmar2010.blogspot.com/;
2. https://lmar2012.blogspot.com/;
3. https://lmar2012b.blogspot.com/.

In mod normal ar fi trebuit sa fie un singur blog. Au rezultat trei, care in fapt descriu acelasi lucru: momente din viata mea. Majoritatea momentelor le-am trait direct. In cazul unor momente politice, sociale, economice sau de alta natura am fost doar martor.

La inceput, evident, a fost un singur blog, cu texte si poze. In 2010, Google, detinatorul acestei platforme pentru bloguri, oferea 1 GB de memorie pentru fotografii. Spatiul pentru fotografii alocat primului blog s-a epuizat pe la inceputul anului 2012. Asa ca in 2012 am deschis un nou blog; spre sfarsitul anului s-a epuizat spatiul de memorie foto si pentru acesta, asa ca am trecut la blogul al treilea.

Daca as fi vrut sa continui cu primul blog ar fi trebuit sa platesc la Google niste bani. Nu eram interesat de asa ceva, din moment ce blogul nu producea bani.

Deci, ca sa am blog gratis am trecut de la un blog la altul.

Intre timp, google a crescut constant spatiul de memorie alocat fotografiilor. Ultima data cand ma interesasem (acum cativa ani), pentru poze erau oferiti 15 GB de memorie.

In momentul in care se va termina spatiul de memeorie pentru imagine voi fi nevoit sa deschid un alt blog.

Pana atunci, mi-am reorganizat blogurile astfel: initial, pe primul blog postam numai articole text, iar pe blogul al treilea postam articole cu fotografii in continuare.

Dupa marirea spatiului alocat pentru poze, in ultimii ani am postat pe primul blog articole text si foto cu momente din Romania, iar pe blogul al treilea articole cu foto (si mai putin sau deloc text) cu momente de vacanta (in general din Franta si din Grecia). Pe blogul al doilea postez din cand in cand cate un articol cu foarte multe poze (in general de la 12 poze in sus).

Ideea este, Alex Alex, ca daca vrei sa vezi si sa afli mai multe despre momentele mele din Romania, atunci ar trebui sa intri in special pe primul blog: https://lmar2010.blogspot.com/. In ultima vreme pe acest blog am fost extrem de activ, cu mai mult de 8 articole pe zi.

In alta ordine de idei, am intrat pe blogul lui Alex Alex intitulat "Gandire critica si acreala de viata". Referitor la titlul blogului as avea ceva de remarcat. Sigur ca viata in Romania nu este deloc formidabila pentru majoritatea simplilor cetateni. Am avut si eu parte de o gramada de momente neplacute, unele chiar foarte dure, pe marginea disperarii. Totusi, cu atat mai mult cu cat am inaintat in varsta, am realizat mai clar ca altadata ca viata este una singura si ca este bine sa remarc si sa ma bucur in special de momentele placute, fara sa neglijez faptul ca relele si ticalosia nu sunt niciodata prea departe sau prea adormite.

Asa ca, din punctul meu de vedere, nu pot fi niciodata de acord cu ideea de acreala de viata. In ciuda odioseniilor care exista pe lumea asta, sunt, cu atat mai mult, foarte lucruri frumoase si minunate care ne pot face fericiti, macar pentru o clipa. Iar clipele de fericire, evident, merita sa fie traite.

In general am o logica de viata simpla: lucrurile care imi plac le impartasesc cu altii (de exemplu, pe blog); si lucrurile care nu imi plac le impartasesc cu altii pe blog, denuntandu-le ca atare.

Sper ca am eliminat cu acest raspuns nelamuririle din intrebarea initiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu