duminică, 5 iunie 2016

Abundenta de carti la Bookfest 2016

Carti de toate genurile pentru toate gusturile! Chiar daca am adaugat cateva zeci de fotografii pe tema, nu am acoperit decat o mica parte a evenimentului. Dar am fost ieri, 04.Iunie.2016, intr-o zi libera, cand a fost prezent mai mult public decat in zile lucratoare.

Motivul pentru care am fost ieri si nu in alta zi a fost lansarea cartii Mariei Olaru, „Prețul aurului. Sinceritate incomodă". Am vrut sa aud ce declara autoarea si mi s-a parut ca a vorbit echilibrat si rezonabil. Dupa care, desigur, fiecare e liber sa creada si sa spuna ce doreste.

Acest targ de carte mi se pare foarte reusit si cartea Mariei Olaru inseamna doar putina sare si piper la acest eveniment. Foarte multe carti pot prezenta cel putin acelasi interes.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu