joi, 9 aprilie 2015

Zi de iarna in aprilie la munte!

Ieri, 08.Aprilie.2015, am implinit 51 de ani. O treaba buna, l-am depasit deja pe Michael Jackson, care ar fi trebuit sa ajunga mult mai departe la banii lui. Trecand de 50 de ani si traind in Romania, ii multumesc lui Dumnezeu ca inca respir!

Inca inainte de ziua mea m-am tot gandit cum sa petrec aceasta zi. Mancatul fara rost nu ma mai incanta de multa vreme. Nici silueta nu-mi cere asa ceva. Iar E-urile, pesticidele si mai stiu eu ce chimicale ma indeamna sa evit mancarea in masura in care nu-mi e foame. Nici dupa alcool nu ma dau in vant. Asa ca genul acela de petrecere clasica mi se pare expirat.

In schimb am ramas cu o neimplinire din iarna care a trecut. As fi vrut sa ma duc la munte dupa o ninsoare din iarna. Dar ma uitam la televizor, vedeam povesti cu trenurile care au intarzieri de nu stiu cate zeci de minute, asa ca am lasat-o balta.

In schimb, in ultimele zile din aprilie vremea s-a inrautatit. A plouat mult prin tara, iar la munte s-a spus ca a nins. Am verificat situatia in timp real cu ajutorul camerelor RCS-RDS din Sinaia, Busteni si Azuga si intr-adevar situatia se albea pe acolo. Am verificat si prognoza meteo: pe 08.Aprilie.2015 vremea se schimba in bine. In Busteni se anuntau la primele ore temperaturi in jurul lui 0, dupa care era soare si se incalzea usor.

Cum nu se poate mai bine, mi-am zis eu. Asa ca pe la 6:40 eram in Gara de Nord. Mi-am luat bilet la trenul de la ora 07:00 si am vazut ca aveam loc in vagonul 7. Alta coincidenta de numere: eram in data de 8 si trenul pleca de la linia 8.

Cu aceste mici amanunte am luat-o din loc la 7:00 si am ajuns in Busteni la 8:44, conform graficului. In poza a 5-a se vede ca trenul inca era in statie si urma sa plece la 8:45. Iar eu deja pozam.

Cand am coborat din tren m-au izbit in fata rafalele reci si puternice de vant, dar prea putin conta. De fapt conta foarte mult, doar venisem pentru o zi autentica de iarna. Pe peron era gheata si zapada! Mult mai placut a fost sa vad ca inca fulguia, iar la un moment dat chiar sa intetit usor. La fel de frumos a fost faptul ca ningea cu soare.

S-au intamplat multe in aceasta zi, dar deocamdata ma opresc aici. Dupa cum se vede, pentru mine ultima zi de iarna a acestui sezon a fost pe 08.Aprilie.2015. Am multe poze de triat si urmeaza sa le pun treptat in articolele care urmeaza, insotite de cateva cuvinte acolo unde este cazul.











2 comentarii:

  1. Happy Birthday ta. Ai făcut un tur, dar iarna. Sper că ai fost fericit. Salutari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari, Giga!
      A fost, intr-adevar, o zi minunata.
      Iti doresc toate cele bune!

      Ștergere