luni, 6 octombrie 2014

Vin

Dupa maratonul sportiv de ieri am avut si eu propriul maraton pe blog azi, 06.Octombrie.2014, cand am postat 25 de articole cu poze, multe insotite si de text. Probabil ca pentru un maraton adevarat ar fi trebuit sa pun 42 de articole...

Probabil ca pentru majoritatea celor care urmaresc acest blog, 25 de articole inseamna prea mult pentru o zi. Dar au fost multe intamplari si evenimente la care am luat parte personal si am dorit sa le expun pe blog. De fapt, au fost mai multe decat am postat azi, dar este evident ca nu este timp pentru toate intr-o singura zi.

Salutari tuturor prietenilor acestui blog!



Un comentariu:

  1. Marius bonjour oui moi j'ai du mal à te suivre tu sais et je dois courir rire
    mais c'est ainsi tu fais ce que tu veux et voilà
    mais c'est vrai que ce n'est pas simple de voir toutes tes belles photos
    en tout cas là je vais venir boire un petit verre avec toi gros bisous

    RăspundețiȘtergere