duminică, 28 septembrie 2014

Pret pe produs

M-am dus la cumparaturi la noul Carrefour, recent deschis in apropierea locuintei mele. Mi se pare o debandata totala in privinta afisarii preturilor, care par puse astfel incat doar la casa sa afli cat costa un produs. La legume si fructe erau trecute global niste preturi, fara sa fie numit produsul (mere, pere, etc).

De la mezeluri am avut un moment de slabiciune si am luat un salam de casa, chipurile in promotie. La casa pune casiera codul de bare la cititorul de preturi, dar nimic. Reincearca, tot nimic. Scrie de mana codul de bare, tot nimic. Scrie altceva, nu stiu ce, dar am vazut un pret incredibil, de parca as fi luat salam de Sibiu!

Am reactionat imediat si am cerut sa fie dat deoparte produsul, ca nu-l mai cumpar. "Nu-l mai cumparati?", ma intreaba aia pe un ton contrariat. "Da, nu-l mai cumpar.", am raspuns eu, gandindu-ma fericit ca oricum era o porcarie cu emulsie de sorici, nitrati, nitriti si nenumarate E-uri, la care nici nu ar fi trebuit sa ma uit.

Numai intr-o tara de hoti ca in Romania isi permite lantul Carrefour si tot restul de comercianti sa-si bata joc de clienti intr-un asemenea hal, profitand de vidul din legislatie si de vidul de bun simt al politicienilor. De parca Ministerul Comertului nu ar putea sa ceara marcarea preturilor obligatorie pe produse, iar pretul de pe produs sa fie obligatoriu pentru cumparare la casa.

La altii nu e asa. De exemplu in Grecia, unde cred ca imi voi face vacantele in urmatorii 10-20 de ani, macar pentru ca acolo nu exista hotia pe fata din Romania!

Iata, Minister al Comertului si comercianti din Romania, cum se pun preturile pe produs in Grecia 2014:

La noi de ce nu e posibil? Pentru ca traim intr-o tara de hoti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu