luni, 27 aprilie 2015

Zambete cu dedicatie la The Color Run

Sambata, 25.Aprilie.2015, a fost o zi maraton pentru mine. Am stat vreo 8 ore pe afara si am mers numai pe jos. Am ajuns in Piata Unirii, Piata Rosetti, parcul Herastrau, parcul Kiseleff, am mers pe Calea Victoriei, am ajuns si in parcul Cismigiu, apoi in parcul Izvor si in final m-am oprit in Piata Constitutiei la The Color Run.

Aici am avut resurse sa fac o gramada de poze colorate. Acest eveniment este remarcabil din mai multe puncte de vedere. Din punct de vedere fotografic este un eveniment de la care nu se poate lipsi decat din motive foarte intemeiate. Din punct de vedere social este unul dintre evenimente si momentele unde foarte clar se pot vedea romani fericiti. Cred ca aici este cea mai mare emanantie de buna dispozitie din Romania. Se pare ca aceasta buna dispozitie este molipsitoare.

Lumea care participa la eveniment vine sa se simta bine, nu sa faca performanta. Cei care nu participa, dar sunt pe langa eveniment, sunt fotografi. In ziua de azi, oricine este fotograf, fie ca are un aparat foto, fie ca are un telefon mobil bun la toate.

Am selectat pentru acest articol vreo 70 de fotografii in care multi dintre participanti au privit si zambit catre aparatul meu. Unele poze sunt facute in plina miscare si surprind spontaneitatea clipei. Pana sa inregistreze poza, aparatul are o temporizare necesara focalizarii si altor autoreglaje. Din acest motiv, in unele fotografii zambetul personajelor sau privirea lor nu mai par sa mai fie adresate aparatului.

Din cauza pudrei colorate, unele poze si-au mai pierdut claritatea. A fost nevoie sa sterg de zeci de ori obiectivul.

Oricum, sper ca am reusit sa redau aceste momente de buna dispozitie.

Chiar daca unele poze mi se par fabuloase din punct de vedere al culorilor si compozitiei in general, in acest grupaj am dorit sa pun foarte multe si diverse persoane, fara sa fac o selectie din punct de vedere a calitatii fotografice. Am pus pozele in ordinea in care le-am inregistrat.

Dupa cum se spune in democratie, principial fiecare persoana conteaza: o viata, un suflet... Este bine sa fim egali in fata principiilor pozitive (macar in privinta dorintei de a ne distra si de a ne simti bine), dupa care fiecare dintre noi aplica aceste principii conform propriilor conceptii si idei.

Rezultatul poate fi vazut, de exemplu, in pozele care alcatuiesc acest articol.

Sa vedem cat mai multi romani fericiti, acest lucru ar fi putea fi o provocare pentru politicieni in masura in care si-ar stabili un astfel de obiectiv .





































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu